Het kennismakingsgesprek is de basis voor de start van het project. Tijdens dat gesprek wil ik jou en jouw organisatie zo goed mogelijk leren kennen. Wat doe je? Wie zijn jouw (toekomstige) klanten? Wat maakt jouw bedrijf uniek? Wat is het doel van je website? Heb je al een domeinnaam geregistreerd? Op basis van het gesprek kan ik je goed adviseren over de te maken keuzes en de te zetten stappen, wat ik uitwerk in een offerte. Is de offerte akkoord, dan ga ik aan de slag met het design en ontvang je een eerste concept. De nadruk daarbij ligt op de gebruikers van jouw website (wat zoeken zij en wat wil je dat zij zien en doen), de navigatie, de structuur en het kleurgebruik. Na goedkeuring van het concept wordt jouw website gepubliceerd (live gezet).
Tijdens het hele ontwikkelingsproces overleg ik regelmatig met je. Natuurlijk kun je zelf via een link de vorderingen van de concept-website online volgen. Na oplevering van de website plannen we tijd voor een evaluatie. Aan de hand van reacties van bezoekers, eventuele foutmeldingen en op- of aanmerkingen van jouw kant zetten we de puntjes op de ‘i’. Ook na het online gaan blijf ik je sparring partner zodat de website steeds up-to-date blijft. Naar wens gaan we aan de slag met je marketing plan, het uitbreiden van de functionaliteit en vindbaarheid van je website.