Website Service pakketten
(Service Level Aagreement – SLA)
Je website verandert constant en heeft hoogstwaarschijnlijk regelmatige updates nodig om veilig en up-to-date te blijven. Net zoals de software die thuis op je computer draait.
Omdat er mensen op zoek zijn naar kleine hacks en achterdeuren in deze scripts, werken de ontwikkelaars constant aan updates om jouw website veilig te houden. Als jouw website niet up-to-date houdt, kan dat ervoor zorgen dat je site wordt gebroken, of erger – dat je bezoekers besmet worden met virussen of malware. Gevolg hiervan is black-listed worden door de grotere zoekmachines (Google, Bing, Yahoo) en verliezen van je positie in de zoekresultaten.
Omdat de meeste van onze klanten onzeker voelen met de materie en bang zijn dat ze iets breken als ze zelf de scripts op de website bijwerken, hebben we deze plannen / pakketten of wel SLA’s (Service Level Agreement) voor je gemaakt.
Zelfs als je weet hoe het werkt, maar er misschien geen tijd voor heeft, of er zorgen over wil maken, is dit een geweldige service voor je.
Als je een website hebt dat alleen informatie verstrekt en geen commerciële activiteiten ontplooit (of verkopen genereert) hebben we twee pakketten die ook voor je geschikt zijn.
Ons SERVICEPLAN #2 bevat hogere prioriteit support (oplossingen binnen 24uur).
Als op je website een lopende strategie + digitale of fysieke verkopen plaatsvinden (denk aan leads genereren, verkopen van je producten, koppelingen met je e-mailmarketing etc.), kan met ons samenwerken voor het hoogste niveau van ondersteuning en kies voor SERVICEPLAN #3. Storingen worden vrijwel direct aangepakt (binnen een uur) en storing oplossingen binnen 4 uur.
Bekijk onze onderhouds- plannen / pakketten hieronder en kies wat het beste bij je bedrijfsactiviteit past. Mocht je iets missen kunnen we samen bespreken of er andere specifieke wensen zijn.
Als je vragen hebt, kun je altijd contact met ons opnemen.