Stop met marketingcampagnes die geld verliezen

Maak kennis met de Website & Marketing Analyse voor ondernemers en bedrijven die niet tevreden zijn met hun onlinemarketing resultaten.

We geven het toe, het is een ongemakkelijke vraag maar het moet gesteld worden.

Tenminste, als je wilt dat je online marketinginspanningen geld opleveren. ROI, return on investment noemen ze dat. Marketingcampagnes die goed werken zijn net als rijden in een Tesla (of de droomauto die jij tof vindt).

Je zet je voet op het gaspedaal en de auto schiet naar voren.

Maar de meeste marketingcampagnes zijn geen Tesla. Eerder een tweedehands autootje met 345000 km achter de rug en allerlei waarschuwingslichtjes die om de haverklap knipperen. Hoeveel geld blijf je in zo’n auto stoppen voordat je de stekker eruit trekt? 

Het is op een gegeven moment toch slimmer om geen geld meer te stoppen in die ouwe bak, en te investeren in een auto die je zonder problemen naar je bestemming brengt?

Met online marketing is het net zo. En dat brengt ons bij de belangrijkste vraag van vandaag.

Hoeveel geld wil je met je marketingcampagnes verliezen voordat je eindelijk investeert in een marketingmachine die geld oplevert?

In andere woorden, waarin rijdt je het liefst? Een Tesla (is nog goed voor milieu ook) of die rijdende schroothoop die meer heeft gekost in onderhoud dan de prijs waarvoor je het hebt gekocht?

Ja, het klinkt hard. Dat weten we. Maar als online webdesign en marketingbureau zijn we het zat dat zoveel ondernemers en bedrijven de Tesla links laten liggen om maar steeds geld te blijven pompen in oude bak die steeds minder hard gaat, ongeacht van hoe ver je het gaspedaal indrukt

Oke, genoeg metaforen.

Wil je meer uit je online marketing halen en je de mindset van een ondernemer die durft te investeren in groei?

Dan hebben we iets voor je.

De Website & Marketing Analyse. Een objectieve APK (laatste metafoor, echt) van jouw website en online marketing.

Nu tijdelijk voor een fractie van de normale prijs. Gemakkelijker (en goedkoper) kunnen we het niet maken.

Binnen 72 uur een complete analyse van je website en marketing, inclusief plan met voorgestelde verbeteringen ?

Identificeer de zwakke punten

Elke website en marketingstrategie heeft zijn zwakke plekken. Je kunt iets pas fixen als je weet WAT niet goed presteert. We zullen elk mogelijk verbeterpunt voor je op een rijtje zetten.

Stop de (conversie) lekken

Dat je website en marketing te weinig klanten oplevert, wist je al. Maar weet je precies waar en wanneer je ze kwijt raakt?  Je krijgt een gedetailleerde diagnose over jouw grootste conversie lekken.

Vind de ontbrekende schakel

Soms heb je  een kleine aanpassing of toevoeging nodig om je marketing ROI op het gewenste niveau te krijgen. Wij gaan op zoek naar het laaghangend fruit dat het meeste oplevert.

(Her)Evalueer de Strategie

Niet elke aanpak werkt voor elke markt. Ondernemers verspillen duizenden euro’s aan nutteloze strategieën en marketingtechnieken die niet werken. Wij voorkomen dat je meer geld weggooit.

Op maat advies

Wat past het beste bij jou? Waar zit het laaghangend fruit? Hoe schaalbaar is jouw verdienmodel? We geven je eerlijk advies over het marketingpotentieel van jouw onderneming.

Debriefing met aanbevelingen

De analyse is inclusief een gratis debriefingsgesprek met een van onze online marketingexperts. Zo weet je precies wat JOUW bedrijf nodig heeft om te groeien en hoe je daarmee aan de slag kunt gaan.

Marketing Machine AnalyseHoe werkt het?

Hier het proces in 5 stappen:

  1. Je klikt op de onderstaande knop en bestelt een Website & Marketingmachine Analyse.
  2. Je vult onze marketingonderzoek vragenlijst in.
  3. We bekijken en analyseren je website en marketing.
  4. We sturen je een verslag met onze bevindingen.
  5. Tijdens de debriefing zal ik het verslag en onze aanbevelingen met je doorspitten.
Share This