Stop met marketingcampagnes die geld verliezen
Maak kennis met de Website & Marketing Analyse voor ondernemers en bedrijven die niet tevreden zijn met hun onlinemarketing resultaten.
We geven het toe, het is een ongemakkelijke vraag maar het moet gesteld worden.
Tenminste, als je wilt dat je online marketinginspanningen geld opleveren. ROI, return on investment noemen ze dat. Marketingcampagnes die goed werken zijn net als rijden in een Tesla (of de droomauto die jij tof vindt).
Je zet je voet op het gaspedaal en de auto schiet naar voren.
Maar de meeste marketingcampagnes zijn geen Tesla. Eerder een tweedehands autootje met 345000 km achter de rug en allerlei waarschuwingslichtjes die om de haverklap knipperen. Hoeveel geld blijf je in zo’n auto stoppen voordat je de stekker eruit trekt?
Het is op een gegeven moment toch slimmer om geen geld meer te stoppen in die ouwe bak, en te investeren in een auto die je zonder problemen naar je bestemming brengt?
Met online marketing is het net zo. En dat brengt ons bij de belangrijkste vraag van vandaag.